Subject: FW: Projekti LC1308 kooskõlastus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 08:47:32 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/8252-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Artur Vilu <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 20, 2024 5:25 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Projekti LC1308 kooskõlastus

Tere

Saadan parandatud piiridega plaani.

Lugupidamisega

Artur Vilu

Projekteerija

+372 5386 6932

Pluvo Eesti OÜ

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 18, 2024 10:59 AM
To: Artur Vilu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti LC1308 kooskõlastus

Tere

Oleme saanud tagasisidet ning on leitud, et asendiplaanil on
katastriüksuse piirid nihkes ning liitumiskilbi asukoht asub väljaspool
riigitee maaüksust (allolev kirjavahetus). Palume kontrollida ning
liitumiskilbi asukohta korrigeerida (sh vajadusel IKÕ plaan).

*	Lisaks palume kajastada asendiplaanil kilbi kaugus tee äärest ehk
tee ääre katte märgistusest/markeeringust.

Palume projekti täiendada ning edastada komplektne allkirjastatud projekt,
kas minu e-mailile või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

--------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------

From: Rainer Jõesaar <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, June 17, 2024 2:01 PM
To: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: 11113 km 1,91 Kurna küla Viadukti valgustuse elektriliitumine
LC1308

Tere, Kaarel!

Saadan edasi Töövõtja vastuse antud liitumiskilbi osas:

Painime olukorra ülevaatamisel tähele, et Pluvo projektis on kadastripiiri
asukoht vale. Vaata allolevat pilti

Sellest tulenevalt asub nende poolt projekteeritud liitumiskilp
erakinnistul.

Liitumiskilbi asukohta on vajalik korrigeerida

Tervitused!

Rainer Jõesaar

projektijuht

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn

+372 56 678 433

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rbestonia.ee> www.rbestonia.ee

--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------

From: Artur Vilu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 4, 2024 8:54 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti LC1308 kooskõlastus

Tere

Saadan parandatustega

Lugupidamisega

Artur Vilu

Projekteerija

+372 5386 6932

Pluvo Eesti OÜ

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 4, 2024 4:50 PM
To: Artur Vilu < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Projekti LC1308 kooskõlastus

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume projekti täiendada/korrigeerida.

*	Palume kajastada asendiplaanil kilbi kaugus tee äärest ehk tee
ääre märgistusest.

*	Palume kontrollida IKÕ plaanil IKÕ seadmise ala kontuuri ulatust
ning vajadusel korrigeerida.

IKÕ ala ulatuseks riigitee maaüksustel määratakse ala ehitise
horisontaalprojektsiooni välispinnast 1 m ulatuses. Hetkel tundub ulatus
olevat rohkem kui 1m.

Palume projekti täiendada ning edastada komplektne allkirjastatud projekt,
kas minu e-mailile või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Artur Vilu < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, May 13, 2024 2:24 PM
To: Maanteeameti klienditugi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Projekti LC1308 kooskõlastus

Tere

Saadan projekti LC1308 Viadukti valgustuse elektriliitumine, 11113
Assaku-Jüri tee, Rae küla, Rae vald, Harju maakond asendiplaanijoonise
kooskõlastamisele

Lugupidamisega

Artur Vilu

Projekteerija

+372 5386 6932

Pluvo Eesti OÜ